UVS POSCafe Pārtikas un dzērienu tirgotājiem


Kases sistēmas programma ir paredzēta restorāniem, bāriem, ātras ēdināšanas restorāniem, nakts klubiem un citiem pārtikas un dzērienu tirgotājiem. Sistēma konfigurējama neierobežotam darbinieku, galdiņu un darba vietu skaitam


Kases sistēmas programma ir paredzēta restorāniem, bāriem, ātras ēdināšanas restorāniem, nakts klubiem un citiem pārtikas un dzērienu tirgotājiem. Sistēma konfigurējama neierobežotam darbinieku un darba vietu skaitam.


Priekšrocības

  • Maksimāls ekspluatācijas ātrums un vienkārša klientu apkalpošana;
  • Klientu apkalpošanas un pasūtījumu apstrādes minimālā laika sprīdī. Pasūtījuma drukāšana attālinātajos drukātājos (barā, virtuvē);
  • Aizsardzība pret pasūtījumu aprēķinu kļūdām;
  • Jebkura līmeņa operāciju saglabāšana (pārdošana, pasūtījumi, anulācijas, maiņas maiņa, pasūtījumu nodošana citam oficiantam un citi);
  • Maksimāla aizsardzība pret nesankcionētu sistēmas izmantošanu (ar mūsdienu identifikācijas līdzekļiem un programmas piekļuves ierobežojumiem);
  • Statistikas pārdošanas atskaites un darba analīze;
  • Lojalitātes sistēma: elastīgas lojalitātes sistēmas rezultāts ir lielāka klientu piesaistīšana un apgrozījuma palielināšana.


UVS POSCafe programma sadala darbavietas četrās kategorijās:

  • Kasieris;
  • Oficiants;
  • Bārmenis;
  • Menedžeris.
Piezīme: darbavietas ievada vienā centrālajā datorā (menedžera vai administratora dators) un viena no izvēlētajam kategorijām var būt izmantota kā opcija.

Menedžeris strādā ar restorāna kontroles programmu, kuras galvenās funkcijas ir:

  • Ēdienu komplektācija;
  • Ēdienu drukāšana virtuvē vai barā;
  • Piekļuves līmeņu administrēšana (galvenais kasieris, bārmenis, oficiants, zāles administrators un citi);
  • Grafiskā interfeisa dizaina kontrole;
  • Ātro taustiņu, cenu, drukas izmēra uzstādīšana;
  • Komplektu sastādīšana;
  • Statusa „nelietots” piešķiršana ēdieniem, kuri pagaidām gatavojas, un citi.

Kasieris, oficiants un bārmenis strādā ar POS programmu, kuras galvenās funkcijas atkarībā no piekļuves līmeņiem ir:

  • Pasūtījuma reģistrēšana;
  • Pasūtījuma nodošana virtuvei;
  • Priekšapmaksas rēķina drukāšana;
  • Fiskāla čeka drukāšana;
  • Kredītkaršu maksājumu pieņemšana;
  • Maiņas slēgšana;
  • Atskaišu drukāšana, un citi.

Atbalsta dienests

Mēs darām visu, lai mūsu klienti būtu apmierināti. Servisa nodaļa nodrošina nepārtrauktu servisu 7 dienas nedēļā. Atbilstoši klientu vajadzības esam izveidojuši servisa dienestu un autoparku, lai nodrošinātu operatīvu servisu visā Latvijas teritorijā.

Vairāk

Rezerves datu glabāšana

Atbilstoši Latvijas likumdosanai esam izveidojuši specialu datu glabātuvi ka arī programmnodrosinājumu POS sistemu rezerves kopiju glabāšanai un veidosanai

Vairāk

Vēlaties uzzināt vairāk par POSCafe?


Nāciet ciemos, rakstiet vai zvaniet - pastāstīsim vairāk par mūsu piedāvāto produktu, atbalstu, integrāciju un citām iespējam.

Lai sniegtu Jums labāko tiešsaistes pakalpojumu mūsu mājas lapa izmanto Cepumiņus. Lietojot mūsu majas lapu, Jūs piekrītat Cepumiņu lietošanai.